پاترول های سری جدید

نیسان پاترول، سری خودرو های تمام چرخ (4×4) است که توسط نیسان در ژاپن تولید شده و در سراسر دنیا فروخته میشوند. پاترول در استرالیا، آمریکا مرکزی و جنوبی، آفریقا جنوبی، برخی بخش های آسیا شرقی، اروپا غربی و همینطور ایران و خاورمیانه خرید و فروش میشود. در سال 2011، مدلی از پاترول به نام Infiniti QX56 در آمریکای شمالی نیز قابل دسترسی شد؛ از سال 1969 این اولین بار بود که ماشین پاترول در آمریکا شمالی فروخته میشد. پاترول هم مدل SWB دارد، و هم مدل LWB.

مشخصات مدل جدید پاترول

در ماه سپتامبر سال 2019، نیسان مدل جدیدی از پاترول ارائه داد. این مدل جدید یک خودرو SUV با ابعاد بزرگ است که به عنوان مدل 2020 از همام موقع شروع به فروش در خاورمیانه کرد. رئیس طراحی نیسان، الفونسو الباسیا تایید کرده که این کارخانه ژاپنی از همان زمان شروع به کار روی مدل های جدیدتر کرده و پاترول یکی از آن ها است.

تغییرات مدل جدید پاترول

مدل قبلی نیسان پاترول که نخستین بار در سال 2010 به فروش رسید، امسال ده ساله شد. در عین حال، نیسان در تولید جدید خود، هم از نظر تکنولوژی و هم از نظر زیبایی، آپشن ها و خصوصیات جدیدی اضافه کرده است. انتظار میرود که مدل نسل جدید پاترول، از نظر طراحی و تکنولوژی، هم سطح مدل Y62 و یا حتی بهتر باشد.

شباهت ها و مزیت های مدل جدید پاترول نسبت به مدل های قبلی

طبق گزارشات، این مدل جدید شباهت های زیادی به سایر مدل های پاترول دارد؛ یک موتور V8 بزرگ، روکش صندلی چرمی، و احساس راندن تانک در زمان رانندگی. ظاهر بیرونی این مدل کمی نسبت به مدل های قبلی زیباتر است(البته اگر بخواهیم صادقانه حرف بزنیم، پاترول ماشینی نیست که بتواند به خاطر زیباییش جایزه بگیرید!). مثل همیشه، بزرگی و فضای داخلی پاترول بهترین قسمت این اتومبیل است. طبق گفته شرکت نیسان، در مدل جدید لرزش ها و تکان های خودرو کاهش یافته اند؛ البته واقعیت این است که مدل های قبلی نیز چنین مشکلاتی نداشتند.

Related News

x