لوازم یدکی خارجی و داخلی ماشین

در این سری مقاله‌های هفتگی ما در رابطه با هر آنچه می‌خواهید در رابطه با لوازم یدکی، چه خارجی و چه داخلی، بدانید می‌آموزید. با توضیحات این مقاله‌ها کارهایی مثل از بین بردن خطوط ماشین، تعویض چرخ ماشین و امثال این‌ها دیگر برای شما سوال نخواهد بود و اطلاعات مفیدی در رابطه با آن‌ها خواهید آموخت. تمامی این توضیحات به صورت مرحله به مرحله داده شده تا روند را آسان کرده و فهم هر قسمت ممکن‌تر شود. پس همراه ما باشید.

از بین بردن خطوط روی شیشه

خطوط روی شیشه واقعا دردسرساز هستند اما هیچ نیازی نیست که شما آن‌ها را تحمل کنید. بیشتر خطوط با ابزار پولیش شیشه از بین خواهند رفت و تنها با کمک پارچه‌ی مخصوصش قابل رفع هستند. دسترسی به این وسایل اصلا کار سختی نیست. بسته به نوع ماشین شما لوازم یدکی موجود هستند و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. مثلا اگر ماشین شما رونیز باشد، شما باید به جایی بروید که فروشنده لوازم یدکی رونیز باشد یا اگر پژو داشته باشید، فروشنده باید لوازم یدکی مخصوص پژو را برای شما فراهم کند. به عنوان مثال اکسید سریم برای پر کردن خطوط بسیار مناسب می‌باشد و باعث می‌شود شیشه ماشین شما بدون هیچ تلاش دشواری عین اول به نظر برسد. البته فراموش نکنید که شکستگی‌ها، لب‌پری‌ها و خراش‌های عمیق تنها با این روش حل نخواهند شد و باید ماشین را در این صورت به تعمیرگاه برده و به متخصص اجازه دهید شیشه شما را جایگزین کند.

برای این که تشخیص دهید عمق این خراش چقدر بوده و این خطوط چقدر عمیق هستند تا بدانید نیاز به تعمیرگاه رفتن دارید یا خودتان می‌توانید با تهیه ابزار این مشکل را حل کنید، انگشتتان را روی خطوط بگذارید. به صورت عمودی انگشت خود را نگه دارید. اگر ناخن شما به این خراش‌ها گیر کند، معنیش این است که با خراشی عمیق رو به رو هستید. بریدگی‌های عمیق قابل تعمیر نیستند. از آن طرف اگر این خراش‌ها نسبت به دست زدن واکنش نشان نداده و تیز نباشند، به اندازه‌ای کم عمق هستند که شما بتوانید خودتان آن‌ها را ترمیم کنید. یادتان باشد که اگر این خطوط عمیق باشند آنقدر به رشد ادامه خواهند داد تا کل شیشه بشکند. پس این کار را به تعویق نندازید و در اولین فرصت پیش تعمیرکاری متخصص بروید تا بتوانید در این رابطه توصیه‌هایش را بشنوید و ببینید چه کاری لازم است. ممکن است به شما بگوید که کل شیشه باید جایگزین شود. در نتیجه آمادگی کافی را هنگام ملاقات با او داشته باشید.

Related News

x