چگونه در خودروتان زندگی کنید!

این درست است که زندگی در خودرو از نظر اغلب افراد ایده آل نیست، اما ممکن است تحت شرایط به خصوصی تصمیم بگیرید، و یا مجبور شوید، در خودروتان زندگی کنید. ممکن است تصمیم گرفته باشید به سفری طولانی با توقف های متعدد در مناطق غیر شهری بروید و یا دلایل دیگری برای این تصمیمتان داشته باشید. نگران نباشید، زندگی در خودرو غیرممکن نیست، به خصوص اگر خودرو پیکاپ یا شاسی بلند داشته باشید. در واقع داشتن خودرو درست برای انجام این کار به شدت ضروری است و هر اتومبیلی این قابلیت را ندارد که خانه شما نیز بشود. همینطور مهم است که بدانید بهتر است در چه مکان هایی پارک کنید.

تنها در صورتی میتوانید در خودروتان زندگی کنید که خودرو مناسبی برای این کار داشته باشید. اگر قرار است در مدتی طولانی این کار را انجام دهید، بهترین گزینه برای شما استفاده از یک ون است. استفاده از خودروهای خیلی قدیمی، به جز در صورتی که مکانیک ماهری باشید، پیشنهاد نمیشود. اگر هدفتان از زندگی در خودرو برای کمپینگ و برای مدت زمان کوتاهی است، میتوانید از خودرو شاسی بلندی مثل رونیز یا پاترول نیز استفاده کنید. به خصوص، اگر زیاد برایتان پیش می آید که شب را در طبیعت میگذرانید، میتوانید با چندین اقدام ساده کاری کنید که خودروتان مکان بسیار راحت و مناسبی برای خواب و زندگی شود.

برای تبدیل خودرو شاسی بلندتان به محلی برای زندگی لازم است چند مرحله را طی کنید. شما چند وسیله ضروری برای خودروتان لازم دارید: جایی برای خواب، یک یخچال، پنکه برای روزهای گرم تابستان، و جای اضافه برای وسایل، غذا و لوازم سفر. با توجه به این موارد، باید نقشه ای برای داخل خودروتان در نظر بگیرید.

پیشنهاد ما این است که جای خواب را طوری در نظر بگیرید که قابلیت تغییر ابعاد داشته باشد. یک پایه تخت که در زیر آن فضای اضافی دارید، و موقع خواب میتوانید با باز کردن در پشت فضا آن را را بیشتر کنید بهترین گزینه است. میتوانید در فضای زیر پایه یک یخچال کوچک قرار دهید. به علاوه پایه، برای خواب به یک تشک تاشو جمع و جور نیاز دارید. این تشک نباید زیادی ضخیم باشد و جای زیادی بگیرد و در زمان های بیداری آن را جمع میکنید. برای یخچال و پنکه به برق نیاز دارید، و باید یک واحد باتری جدید به خودروتان اضافه کنید.

Related News

x